سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات شستشو فرش در خانه

نکات شستشو فرش در خانه

فرش های خانه ما هر ماه با شامپو پاک می شود تا خاک و گرما را از بین ببرد. اما اکنون تصمیم دارم آنها را بشویم. آیا روش خاصی برای شستن فرش در خانه وجود دارد؟

 

شستن فرش در خانه به فضای کافی احتیاج دارد تا بتوانید به راحتی آنها را بشویید. اگر فرش خانه شما بیش از 6 متر است ، به دلیل فرهنگ زندگی در آپارتمان بهتر است آن را به شرکت های قالیشویی بدهید. اما اگر کوچکتر باشند ، می توانید با رعایت مصرف بهینه آب ، آن را در خانه بشویید. بهتر است قبل از شستشوی فرش ، گرد و غبار را پاک کنید. با تکان دادن فرش و تمیز کردن آن با جارو دستی می توانید گرد و غبار را از بین ببرید. مراقب باشید به نخ فرش آسیب نرساند.



 


برای شستن فرش باید اطمینان حاصل کنید که فرش لک ندارد. فرش شما دستبافت یا ماشین باشد ، به شدت آسیب می بیند. برای فهمیدن اینکه آیا این اتفاق می افتد ، یک پارچه یا دستمال سفید مرطوب را روی فرش بکشید. اگر پارچه خیس شد ، بهتر است فرش را به شرکت های قالیشویی بسپارید.

 


برای شستشوی فرش در خانه بهتر است از یک سطح سخت و شیب دار استفاده کنید تا آب اضافی خارج شود. دمای آب را در حد متوسط ??نگه دارید و آب ولرم بهترین است.


 


هنگام شستشوی فرش ها از مواد شوینده قلیایی استفاده نکنید و از اسیدیته خنثی استفاده کنید. پودر شستشوی دست ، شامپوی فرش ، صابون پودر و مایع ظرفشویی مناسب است و اگر خاک فرشته شما زیاد نیست یا لکه چربی وجود ندارد ، از مواد شوینده رقیق شده با آب استفاده کنید.


 


پس از شستن فرش ، آن را خوب بشویید و خزه های اضافی را با حوله بردارید. اگر فکر می کنید می تواند رنگ بدهد ، بگذارید یک ساعت ثابت بماند تا رنگ به قسمت های دیگر نریزد.


 

برای شستشوی فرش در خانه بهتر است از یک سطح سخت و شیب دار استفاده شود


برای خشک کردن فرش ، آن را در پشت و بیرون و دور از نور آفتاب پهن کنید. آویختن فرش به هیچ وجه توصیه نمی شود ، زیرا به بافت فرش آسیب می رساند. برای خشک کردن فرش از بخاری استفاده نکنید.

 

نکته مهم در هنگام شستشوی فرش در خانه این است که نباید هنگام خواباندن فرش را دوباره آبیاری کنید ، زیرا ریشه فرش زرد می شود.


وقتی فرش خشک شد ، با دقت آن را با برس مسواک بزنید تا طرح ها در جای خود قرار بگیرند.

adsadsd